MEEST GESTELDE VRAGEN

Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendkosten zijn €7,50 per bestelling binnen Nederland tenzij bij het product anders is aangegeven.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Ja, op speciaal verzoek verzenden wij ook naar het buitenland. Vraag onze klantenservice naar de tarieven. Bel 0172 520 567.

Wat is de levertijd?

Het grootste deel (ruim 87%) van ons assortiment is binnen 48-uur leverbaar.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Bestellingen in de webshop kunt u betalen met iDEAL, PayPal, middels vooruitbetaling en bij aflevering (onder Rembours €18,35).

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

De door DAB PLUS SHOP geleverde producten zijn op afspraak af te halen in onze vestiging (van Splinter Telecom BV) in Nieuwkoop.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wilt u uw bestelling aanpassen of annuleren voordat deze ons magazijn verlaten heeft? Neemt u dan direct telefonisch contact op met onze klantenservice 0172 520 567.

Hoe werkt de retourprocedure?

Heb je een ander artikel ontvangen dan dat je besteld hebt dan kun je binnen 30 dagen uiteraard je artikel ruilen voor een nieuw artikel. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. In alle andere gevallen is ruilen niet meer mogelijk. Natuurlijk kun je dan wel je bestelling binnen de zichttermijn retourneren.

Wat is de garantietermijn?

Voor alle producten gelden de standaard en wettelijke garantiebepalingen van de fabrikanten.

Wat doe ik met een defect product?

Heeft u een beschadigde zending of een technisch defect product ontvangen? Neemt u contact op met onze klantenservice. Samen met u kijken wij naar de beste oplossing om het probleem te verhelpen.

Hoe zijn jullie bereikbaar?

DAB PLUS SHOP is op werkdagen van 09.00 tot 17.00 u telefonisch bereikbaar: 0172 520 567

Mailen kan uiteraard ook: service@dabplusshop.nl

Hoe werkt de klachtenregeling?

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Wordt een klacht niet naar uw tevredenheid opgelost, dan kunt u gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.
Ook kunt u het geschil aanhangig maken via het Europese online platform (ODR) voor geschilbeslechting. Dit is te vinden via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Zijn de genoemde prijzen incl. BTW?

Ja, genoemde prijzen zijn consumentenprijzen incl. 21% BTW.

EEN ANDERE VRAAG? STEL HEM GERUST!

Staat uw vraag niet tussen de meest gestelde vragen? Geen probleem! Vul het onderstaande formulier in en wij helpen u graag. (*verplichte velden)

Dabplusshop.nl (powered by Splinter Telecom BV) slaat deze gegevens op voor een periode van max. 6 maanden of voor de duur van de behandeling van mijn verzoek.

[recaptcha]